8.10. klo 10 - 11 Strategiakeskustelu: Asiakaskokemus ohjaa toiminnan kehittämistä
22.9.2021
VVY järjestää webinaari-sarjan, jossa alan parhaita asiantuntijoita kutsutaan keskusteleman strategiassa asetetuista tavoitteista ja pohtimaan, miten voisimme konkreettisesti edetä ja ottaa askeleita niitä kohti.
Yksi VVY:n strategian kuudesta tavoitteesta on, että asiakaskokemus ohjaa toiminnan kehittämistä. Strategian mukaan tulevaisuudessa uudet ja digitaaliset palvelut ovat alan kehittämisen keskiössä ja alalla on yhteiset käytännöt asiakaskokemuksen johtamiseen ja mittaamiseen. Vuonna 2021 julkaistussa Hyvän vesihuollon kriteereissä on konkreettisia asiakaspalvelua koskevia tavoitteet. Webinaarissa keskustellaan niin VVY:n strategiassa kuin Hyvän vesihuollon kriteerit -hankkeessa vesihuoltolaitosten asiakaspalvelulle asetetuista tavoitteista ja ennen kaikkea siitä, millä tavoin tavoitteita kohti voidaan edetä.
Webinaarissa asiasta keskustelevat:
Kimmo Rintamäki, johtaja, Nivos Vesi ja Lämpö Oy
Jussi Selenius, asiakkuusjohtaja, Lappeenrannan Energia Oy
Irma Hyry, toimitusjohtaja, Vaasan Vesi
Haastattelija: kehittämispäällikkö Saijariina Toivikko
Moderointi: koulutuspäällikkö Katri Henttonen
Webinaari on maksuton.
Ilmoittaudu 6.10. mennessä koulutuskalenterissa.
Vesilaitosyhdistyksen (VVY) uusi strategia valmistui keväällä 2021. Siihen kuuluu toimialan visio vuoteen 2030 ja strategiset tavoitteet vision saavuttamiseksi sekä strategian tiekartta vuosille 2021-2023 välitavoitteineen. Strategia katsoo tulevaisuuden haasteita ja tavoitteita yhdistyksen ja vesihuoltolaitosten lisäksi laajemmin myös koko vesihuoltoalan näkökulmasta. Se tukee osaltaan myös käynnistyvän Kansallisen vesihuoltouudistuksen tavoitteita. VVY järjestää webinaari-sarjan, jossa alan parhaita asiantuntijoita kutsutaan keskusteleman strategiassa asetetuista tavoitteista ja pohtimaan, miten voisimme konkreettisesti edetä ja ottaa askeleita niitä kohti.