Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
facebook twitter

Toimistohenkilöiden koulutuspäivät 7.-8.10.2020

Vesihuoltolaitoksilla asiakaspalvelun, laskutuksen, liittymispalveluiden ja hallinnon tehtävien parissa työskentelevien vuosittainen koulutustapahtuma webinaarina.

Vesihuoltolaitoksilla asiakaspalvelun, laskutuksen, liittymispalveluiden ja hallinnon tehtävien parissa työskentelevien vuosittainen koulutustapahtuma toteutetaan tänä vuonna webinaarina 7.10. klo 9-12 ja 8.10. klo 9-12 . Ilmoittaudu viimeistään 1.10. 

Ohjelmassa on mm. seuraavia aiheita:

  • Vesihuoltolaitosten kokemuksia asiakaspalvelujärjestelmien uusimisesta
  • Dynamo – Kuinka asiakasta kuuntelemalla ratkotaan ongelmia
  • Liittymismaksut ja vesihuoltolaitosten toimintamallit
  • Vaasan Veden toimintamalli jätevesiverkoston toiminta-alueella sijaitsevien liittämättömien kiinteistöjen liittämiseksi
  • Liittymisporttaalilla sujuvuutta liittymisprosessiin
  • Henkilötietojen käsittely
  • Videoiden avulla tonttiviemärien saneerauksen tärkeys esiin kiinteistön
    omistajille

Tutustu ohjelmaan tarkemmin ja ilmoittaudu viimeistään 1.10. koulutuskalenterissamme.

Koulutuskokemuksia toimistohenkilöiden koulutuspäiviltä Tampereelta 2019

"Ilmapiiri oli oikein mukava ja rento, ihmiset kyselivät paljon. Oli tosi kiva huomata, että muutkin miettivät ihan samoja asioita ja muillakin on samoja ongelmia."

"Kyllä, koulutus vastasi odotuksiani! Sain paljon hyödyllistä ja uutta tietoa. Kiinnostavimpia olivat asiakaspalvelujärjestelmien uusimiseen ja laskutukseen liittyvät aiheet, jotka ovat meillä ajankohtaisia ja herättävät paljon kysymyksiä."

"Ensimmäistä kertaa osallistuneena oli mainiota kuulla miten samanlaisia haasteita ympäri Suomen on ja miten asioita hoidetaan."

 

Jaa sivu:

Tulosta