Vesi ja vastuullisuus -kampanja ilmestyi
30.3.2023
Mediaplanetin tuottama Vesi ja vastuullisuus -kampanja julkaistiin 30.03.2023 Kauppalehden yhteydessä sekä kampanjan verkkosivustolla. Mukana VVY:n vesiasiain päällikkö Riina Liikasen haastattelu ”Puhdas vesi ja jäteveden turvallinen käsittely eivät ole itsestäänselvyyksiä".
”Puhdas vesi ja jäteveden turvallinen käsittely eivät ole itsestäänselvyyksiä". Lue VVY:n vesiasiain päällikkö Riina Liikasen haastattelu, tästä linkistä: https://www.kehittyvatkaupungit.fi/vesitekniikka/puhdas-vesi-ja-jateveden-turvallinen-kasittely-eivat-ole-itsestaanselvyyksia/
Tästä linkistä pääset Mediaplanetin verkkopalvelusta lukemaan kampanjan näköislehden: https://issuu.com/mediaplanetfi/docs/web_vesivastuullisuus_kl_2023
Vesi ja vastuullisuus -kampanjassa mm.
- Toimiva vesihuolto Suomen huoltovarmuuden perusta, Oulun Veden johtaja Jouni Lähdemäki.
- Vesilaitoksissa kerätty data auttaa ennakoimaan huoltotoimenpiteitä ja parantaa toimintavarmuutta, Smartvatten Oy:n Sales Director Tuomas Koskinen.
- LUT-yliopiston uusi vesiteknologian DI-koulutus tuo kriittistä osaamista vesialalle.
- Vesihuoltoa edistettävä käsikädessä kaavoituksen kanssa, Paavo Taipale, yhdyskuntatekniikka päällikkö, Kuntaliitto.
- Kaavoituspäätöksillä merkittävä rooli vesihuollon turvaamisessa, haastattelussa mm. Orimattilan Veden toimitusjohtajan Petteri Kotonen.
- Vesijohtoverkoston kuntoluokitus, toimitusjohtja Harri Rautio, Aquapriori Oy.
- Jätevesiliete on arvokkaiden raaka-aineiden coctail, haastattelussa mm. TKI-asiantuntija Vuokko Malk Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu (Xamk).
- Vesilaitokset vievät kaupunkeja ja kuntia digiaikaan, Digita Oy:n IoT-liiketoiminnan myyntipäällikkö Mona Miettinen.
- Vesivastuusitoumus on konkreettinen tapa vaikuttaa vedenkäyttöön kansainvälisesti, Finnish Water Forumin toimitusjohtaja Topi Helle.
- Meriajokasniittyjä ennallistamalla torjutaan Itämeren luontokatoa, John Numinen Säätiön toimitusjohtaja Annamari Arrakoski-Engardt ja erityisasiantuntija Miina Mäki.
- Puhdas vesi on ylellisyyttä, UEF//WATER-tutkimusohjelman varajohtaja Niko Soininen ja UEF//WATER-tutkimusohjelman johtaja Jussi Kukkonen.
Mediaplanet on sisältömarkkinointiin erikoistunut yritys, joka tuottaa printissä, digissä ja sosiaalisessa mediassa ilmestyviä kampanjoita.