Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
facebook twitter

Vesihuolto 2023 -päivien ohjelmassa Jyväskylässä on myös työpajoja

Vesihuolto 2023 - päiville ilmoittautuneille on keskiviikkona 10.5. tarjolla kaksi työpajaa. Iltapäivän ensimmäisessä työpajassa pohditaan "Miten varmistetaan osaaminen vesihuollossa?”. Toisen työpajan teemana on ”Parempaa palvelua asiakkaalle”.

Miten varmistetaan osaaminen vesihuollossa?

- työpaja 10.5.2023 klo 13-15 kokoustila Elsi, Jyväskylän Paviljonki

Työpajan tavoitteena on koota oppilaitoksille tietoa vesihuoltoalan osaamistarpeista sekä lisätä oppilaitosten, vesihuoltolaitosten ja muiden alan toimijoiden vuoropuhelua ja yhteistyötä.

Alustukset

  • Vesihuoltoalan pätevyysvaatimusten esiselvitys - vesihuoltoalalle valmistavat koulutuspolut ja vesihuoltolaitosten työskentelevien haastatteluista ja työpaikkailmoituksista tehdyt havainnot osaamistarpeista / toimitusjohtaja Anna-Maija Hallikas, Mykon Oy
  • Opiskelijoiden terveiset

Ryhmätyöskentely

  • Millaista konkreettista vesihuolto-osaamista valmistuvalla tulisi olla?
  • Miten voisimme parantaa oppilaitosten ja vesihuoltoalan työnantajien yhteistyötä? 

Tervetuloa oppilaitosten, vesihuoltolaitosten ja muiden alan toimijoiden edustajat keskustelemaan teemasta.

Ilmoittaudu työpajaan tästä linkistä 

Parempaa palvelua asiakkaalle

- työpaja 10.5.2023 klo 15.30 - 17.30 kokoustila Elsi, Jyväskylän Paviljonki.     

Työpajan tavoitteena on jakaa tietoa asiakaspalvelun hyvistä käytännöistä sekä tunnistaa asiakaspalveluun ja sen johtamiseen liittyviä ajankohtaisia haasteita ja niistä nousevia kehittämistarpeita.

Alustukset

  • Vesihuoltopalveluiden kehittäminen Lahti Aqualla vuorovaikutteisesti asiakkaiden ja sidosryhmien kokemusperää hyödyntäen, viestintäpäällikkö Paula Nikula, Lahti Aqua
  • Datalähtöinen asiakastyytyväisyys, digitaalisen liiketoiminnan johtaja Toni Luhti, Alva-yhtiöt Oy

Ryhmätyöskentely

  • Mitkä ovat asiakaspalvelun kehittämisen prioriteetit vesihuoltolaitoksilla tässä hetkessä?
  • Millaisin toimin yhdessä eteenpäin kohti parempaa asiakaspalvelua?

Tervetuloa vesihuoltolaitosten ja muiden alan toimijoiden edustajat keskustelemaan teemasta.

Ilmoittaudu työpajaan tästä linkistä 


Vesihuolto 2023 -päivien ohjelman ja lisätietoja päivästä löydät tästä linkistä.

 

 

 

Jaa sivu:

Tulosta