Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Webinaaritallenne strategiakeskustelusta ”Asiakaskokemus ohjaa toiminnan kehittämistä” saatavilla

Digitaalisten palvelujen mahdollisuudet ja haasteet vesihuoltolaitoksilla puhuttivat VVY:n ensimmäisessä strategiakeskustelussa.

8.10.2021

VVY:n strategian tavoitteita käsittelevän keskustelusarjan ensimmäinen webinaari ”Asiakaskokemus ohjaa toiminnan kehittämistä” pidettiin perjantaina 8.10. Webinaarin tallenne on katsottavissa VVY:n  Youtube-tililtä linkistä: https://youtu.be/lARpGYDye_Y

Webinaarissa keskusteltiin mm. digitaalisten palveluiden, kuten etämittareiden ja chat -bottien, hyödyntämisestä vesihuoltolaitoksilta, mahdollisista uusista asiakkaille tarjottavista palveluista, asiakastyytyväisyyden mittaamisesta sekä asiakaspalvelun kehittämisestä yhteistyössä asiakkaiden kanssa.

Webinaariosallistujilta kysyttiin ”Olisiko asiakas-chatbot 24/7 vesihuoltolaitoksille hyvä ratkaisu?” Vastaajista 46 % vastasi kyllä, 43 % ehkä ja 10 % ei. Kysymykseen ”Olisiko asiakaspalvelua hyvä kehittää yhteistyössä asiakkaiden kanssa?” vastasi kyllä 90 % ja ehkä 10 % vastaajista.

Webinaarissa keskustelivat  johtaja Kimmo Rintamäki, Nivos Vesi ja Lämpö Oy, asiakkuusjohtaja Jussi Selenius, Lappeenrannan Energia Oy sekä toimitusjohtaja Irma Hyry, Vaasan Vesi. Haastattelijana toimi kehittämispäällikkö Saijariina Toivikko, Vesilaitosyhdistys. 

Keskustelun teemoihin liittyviä VVY:n julkaisuja:

Vesihuoltolaitoksen digitaaliset asiakaspalveluratkaisut – Hyvä tapa toimia

Vesihuoltolaitosten digistrategia – portaat digitalisaationhyödyntämiseen

Hyvän vesihuollon kriteerit

 

 

Avainsanat:

Lisää aiheesta

hallinto ja talous vesihuolto laajasti viestintä

Kuntavaalien alla vesihuoltoasiat esille

21.1.2025
Kuntavaalien alla Vesilaitosyhdistys haluaa muistuttaa tulevia kuntapäättäjiä vesihuollon merkityksestä ja kehottaa päättäjiä olemaan vesiviisaita. Vesilaitosyhdistyksen ja vesihuoltolaitosten viestinnän tueksi on laadittu esite, jossa tuodaan esiin vesihuollon haasteita ja ratkaisuita.
koulutus & tapahtuma vesihuolto laajasti

Oppilaitosyhteistyö vesihuollossa

21.1.2025
ELY-keskus järjestää 4.2.2025 klo 9-10.30 webinaarin, jossa jaetaan ideoita ja kokemuksia oppilaitosyhteistyöstä.
hallinto ja talous vesihuolto laajasti

Vesilaitosyhdistyksen strateginen tiekartta on päivitetty vuoden 2024 lopussa

20.1.2025
Strategiaa päivitettiin huomioiden viime vuosien muutoksia ja kehityskulkuja. Päivitystä työstettiin Vesilaitosyhdistyksen työvaliokunnassa, asiantuntijaryhmissä ja henkilöstön parissa.
hallinto ja talous vesihuolto laajasti

Vesihuoltolaitosten toimintaympäristöanalyysi

20.1.2025
Vesilaitosyhdistyksen Johdon päivillä syyskuussa 2024 osallistujat pohtivat vesihuoltolaitoksen ulkoisia tekijöitä, jotka voivat vaikuttaa sen toimintaan. Toimintaympäristöanalyysi auttaa vesihuoltolaitoksia ymmärtämään tekijöitä, joihin ne eivät suoraan voi vaikuttaa, mutta joiden tuntemus on kriittistä pitkän aikavälin menestyksen kannalta.
jäsenyys, yhdistystoiminta viestintä

Vesilaitosyhdistyksen jäsensivujen (extranet) kertakirjautumisen ohje

20.1.2025
viestintä

Vesilaitosyhdistyksen kotisivu uudistui

20.1.2025
Verkkopalvelun ulkoasua kohennettiin Vesilaitosyhdistyksen viime vuonna toteutetun ilmeuudistuksen mukaiseksi.